تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ کلیک2022-07-24

روش تبلیغات در اینستاگرام به صورت موثر راهنمای کامل راه های تبلیغات در اینستاگرام

اگر صفحه شما تجاری باشد، امکان افزودن لینک و موقعیت مکانی به آن نیز وجود دارد. از تمام امکانات برای معرفی خود بهره بگیرید چراکه هر چه اطلاعات بازدیدکنندگان از شما بیشتر شود، احتمال فالو کردن نیز افزایش می‌یابد. نقدهای کاربران، به‌ویژه نظرات منفی در پست‌های تبلیغاتی، ممکن است تأثیر منفی بر اعتبار برند داشته باشد. برندها باید قادر به مدیریت و پاسخگویی به این نظرات باشند تا از آسیب به شهرت خود جلوگیری کنند. هرچند تبلیغات در اینستاگرام ابزار مؤثری برای جذب مشتری است، اما هزینه آن ممکن است برای برخی از کسب‌وکارها بالا باشد.

کسب و کارهای غذایی و رستوران‌ها

مثلاً در تبلیغات در گوگل، خرج‌کردن پول و قیمت پیشنهادی بالاتر لزوماً به‌معنای ایمپرشن بیشتر و گرفتن جایگاه بهتر نیست. در این نوع تبلیغات، امتیاز کیفیت تبلیغ هم تاثیرگذار است که بر اساس ۳ پارامتر محاسبه می‌شود که یکی از آن‌ها نرخ کلیک موردانتظار (Expected CTR) است. پس اگر به‌دنبال افزایش نرخ کلیک‌ هستید، باید همهٔ هنرتان را در نوشتن یک عنوان ترغیب‌کننده به کار ببندید. احتمالاً یکی از چیزهای هیجان‌انگیز درمورد صنعت تبلیغاتدیجیتال این است که مجموعه قوانین جهانی وجود ندارد که برای همه به صورت یکسان کار کند.بنابراین هیچ‌گاه تست کمپین تبلیغاتی را دست‌کم نگیرید. هر مدیر کسب‌وکاری دیر یا زود رویکرد خود راتعیین می‌کند و حتی پس از آن نیز استراتژی آن‌ها دائما دستخوش تغییر است. تنها راهیکه می‌توان از طریق آن تصمیم گرفت که کدام شیوه‌ها ارزش سرمایه‌گذاری دارند ایناست که مرتب تبلیغات خود را آزمایش و اصلاح کنید.

البته، بیشتر افراد برنامه پیش‌فرض را انتخاب می‌کنند و گاهی نیز افراد، تبلیغ را در مرورگر باز می‌کنند. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی از داخل اپلیکیشن محصولات را خریداری کنند. اینستاگرام با گسترش این ویژگی، به برندها فرصتی می‌دهد تا تجربه خرید را به شکلی یکپارچه و راحت برای مخاطبان فراهم کنند.

سخن آخر: بهترین استراتژی افزایش CTR چیست؟

منابعی را انتخاب کنیم که می‌توانند نرخ کلیک بالاتری را برای ما به ارمغان بیاورند. هرچه مخاطبان آن‌ها به محصولات و خدمات ما مرتبط‌تر و فعال‌تر باشند، می‌توان انتظار CTR بالاتری هم داشت. پیش از شناخت تکنیک‌های افزایش CTR، آشنایی با انواع عوامل مؤثر بر نرخ کلیک در کسب‌وکارتان، شما را در مسیر موفقیت تبلیغاتی قرار می‌دهد. این کار را خیلی راحت می‌توان از طریق استوری انجام داد، یعنی اینکه لینکی را در پیج نمایش‌دهنده تبلیغ قرار داد تا کاربر با کشیدن صفحه به طرف بالا، وارد صفحه مورد نظر شود. اگر شما نیز وب‌سایت دارید و سعی می‌کنید کاربر را به وب‌سایت‌تان هدایت کنید، باید یک لندینگ پیج مناسبی را طراحی کنید. اما نکته مهم‌تر این است که لندینگ پیج شما یا حتی صفحات معمولی وب‌سایت شما، باید در اصطلاح واکنش‌گرا باشد.

{

شناسایی جمعیت هدف

|}

یکی از بهترین تکنیک‌ها برای بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام، آزمایش و تست A/B است. این تکنیک به شما این امکان را می‌دهد که دو نسخه مختلف از تبلیغات خود را به نمایش بگذارید و عملکرد آن‌ها را مقایسه کنید. با این کار می‌توانید بهترین نسخه تبلیغات خود را شناسایی کرده و آن را در کمپین‌های بعدی استفاده کنید. اینستاگرام ابزارهایی ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهند که تبلیغات خود را به صورت تعامل‌گرا و جذاب‌تری طراحی کنید.

بنابراین، استفاده از معیارهای خاص برای بهبود عملکرد و موفقیت استراتژی بازاریابی دیجیتال شما ضروری است؛ درنتیجه نرخ کلیک خود را حتماً در نظر بگیرید که شاخصی بسیار مهم برای هر استراتژی است. در این مطلب از وی‌پدیا قصد داریم بگوییم که نرخ کلیک و نرخ تبدیل چیست. آشنایی با اصول و قوانین استاندارد برای طراحی یک نمونه بنر تبلیغاتی خوب و کاربردی که این موارد هم در آن‌ها رعایت شده باشد، نقش بسیار مهمی در جذب کاربران ایفا می‌کند. تصاویر با وضوح بالا که به‌طور مستقیم با پیام تبلیغاتی و محصولات یا خدمات برند مرتبط باشند، نقش مهمی در ایجاد اعتماد و جلب توجه مخاطب ایفا می‌کنند. تبلیغات اینستاگرام امکان جمع‌آوری اطلاعات مخاطبان را فراهم می‌کند.کافی است، هر یک از این افراد بر روی لینک آگهی‌ها کلیک کنند تا امکان دسترسی به آن‌ها محقق شود.

کاربری که درگیر تبلیغ شده، می‌تواند با پیشنهاد شما خوشحال شود و حتی به سمت دعوت به اقدام (Call-to-action) شما حرکت کند. بنابراین به نظر کاملاً طبیعی می‌آید که کمپینی که نرخ کلیک بالاتری دارد، نرخ تبدیل بالاتری هم داشته باشد. شرکتی مواد شوینده تولید می‌کند و برای کمپین خود دو انتخاب دارد که از قضا هر دو هزینۀ یکسانی هم روی دستش می‌گذارند. در اولی به هر محصول 5٪ تخفیف می‌دهد و از اجرای آن جوابی نمی‌گیرد؛ احتمالاً چون مردم این کاهش قیمت را ناچیز می‌دانند و برای کلیک روی تبلیغ ترغیب نمی‌شوند.

مخاطبان شما قبلاً اولین قدم را برای بازکردن ایمیل برداشته‌اند، بنابراین اکنون باید آن‌ها را با اطلاعات داخل ایمیل خود خیره کنید. ایمیل قوی باعث می‌شود که آن‌ها روی لینک‌هایی که بیشتر مربوط به آن‌هاست کلیک کنند. برای مثال، فرض کنید یک اپلیکیشن برای فروش لباس دارید و مهم‌ترین تبدیل شما، یک رویداد خرید است. ممکن است در تجزیه‌و‌تحلیل خود متوجه شوید که CTR موجود در شبکۀ A به میزان ۱۰% است، درحالی‌که CTR موجود در شبکۀ B فقط ۷% است. با‌این‌حال، شبکۀ A دارای نرخ تبدیل %۵ است، در‌حالی‌که شبکۀ B دارای نرخ تبدیل 20% است.

درک مفهوم نرخ کلیک و راه‌های افزایش آن برای بهبود عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز به ویژه کمپین‌های سرچ ضروری است. راه‌های مختلفی برای افزایش نرخ تعامل پیج وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتباط موثر از طریق دایرکت و کامنت، دعوت از کاربران برای اشتراک‌گذاری پست‌ها و استفاده از هشتگ مناسب اشاره کرد. یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل اینستاگرام استفاده از کال تو اکشن مناسب است. مثلاً اگر یک محتوای خبری منتشر می‌کنید، از کاربران بخواهید نظر خود را در مورد آن زیر همان پست کامنت بگذارند. شرکت وب رمز در سال ۱۳۸۱ با موضوع ارائه خدمات وب و فناوری اطلاعات تاسیس شد. عبارت‌هایی مانند “همین حالا خرید کنید” یا “برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید” می‌توانند کاربران را به کلیک ترغیب کنند.

مثلا در تبلیغات فیسبوکی، صنایعی مانند رستوران‌ها و املاک نرخ کلیک بالاتری دارند (۲.۲۹% و ۲.۴۵%)، در حالی که حوزه‌های پیچیده‌تر مانند بیمه نرخ‌های پایین‌تری نشان می‌دهند (۰.۸۸%). در حالی که در گوگل ادوردز (Google Adwords)، میانگین نرخ کلیک بر روی تبلیغات نمایشی رستوران‌ها و مواد غذایی برابر با ۸.۶۵% است، که بسیار بالاتر از میانگین کلی ۰.۴۶% برای تمامی صنایع است. بسیاری از نکات و عوامل ریز و مؤثر در افزایش کلیک بنر تبلیغاتی را در حین اجرا کشف می‌کنیم. آژانس‌های تبلیغاتی بنا به تجربۀ همکاری با رسانه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف، اطلاعات جامع‌تری دراین‌باره دارند و می‌توان به‌جای آزمون‌وخطا از آن‌ها کمک گرفت. اما رایج‌ترین شکل تبلیغات اینستاگرامی این است که افراد و کسب و کارها، تبلیغات خود را از طریق صفحات پربازدید و دارای فالوور نسبتاً زیاد، نمایش می‌دهند. صفحات زیادی هستند که تعداد فالوورهای‌شان بالاست، مثلاً از ۲۰ هزار تا حتی چندمیلیون فالوور.

از طرفی، تعداد پیج‌ها و کسب‌ و کارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی هم افزایش یافته و باعث رقابت سنگین میان آن‌ها شده است. در حال حاضر اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیان است و بسیاری از آنها توانسته‌اند با بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام به موفقیت بالایی برسند. CTR یا نرخ کلیک یکی از شاخص‌های مهم در بازاریابی دیجیتال و سئو است که می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید محتوای وب‌سایت و تبلیغاتتان چقدر برای کاربران جذاب بوده است. با بهبود CTR، می‌توانید ترافیک وب‌سایت خود را افزایش داده و جایگاه خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. تبلیغات استوری اینستاگرام، تبلیغات تصویری یا ویدیویی تمام صفحه هستند که بین استوری‌های کاربران نمایش داده می‌شوند.

به این ترتیب، می‌توانید نزدیک‌ترین مخاطبان به مخاطب هدف‌تان را جذب کنید و نرخ کلیک را بالا ببرید. بر اساس گزارش سالانه نجوا، نرخ کلیک کمپین‌هایی که از قابلیت سگمنتیشن (بخش‌بندی) استفاده کرده‌اند، ۳ برابر بیشتر از کسانی بوده است که مخاطبان را بخش‌بندی نکرده‌اند. هرچه دایرهٔ هدف‌گیری مخاطبان کوچک‌تر باشد و تبلیغ را دقیقاً به دست مخاطب هدف خود برسانید، نرخ کلیک هم بیشتر می‌شود. مثلاً اگر تبلیغ فروشگاه اینترنتی لباس طی یک ماه، ۱۵۰۰۰ بار در صفحهٔ نتایج جست‌وجو ظاهر شود و ۹۰۰ نفر روی آن کلیک کنند، نرخ کلیک آن در این بازهٔ زمانی برابر است با ۶ درصد. چون قرار است در کنار پاسخ به این سؤال، شما را با چند روش مؤثر برای افزایش نرخ کلیک هم آشنا کنیم.

اگر مخاطبان هدفتان در شبکه‌های اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آن‌ها... بدانید و آگاه باشید که هرچه مقدار نرخ کلیک شما بیشتر باشد، یعنی اوضاع‌تان خوب است؛ به شرطی که در کلمات کلیدی مرتبط نرخ کلیک بالایی داشته باشید و این کلیک‌ها به جذب و تبدیل لیدهای مرتبط ختم شود. توضیحاتی که در صفحهٔ نتایج جست‌وجوی گوگل، زیر هر عنوان نشان داده می‌شود، تگ توضیحات یا متا دیسکریپشن نام دارد.

با فرض اینکه بودجه‌ی مشخصی برای تبلیغات از طریق استوری‌های اینستاگرام دارید و بنرهای خود را نیز طراحی کرده‌اید، گام بعدی ایجاد یک کمپین تبلیغات در استوری‌های اینستاگرام است. استیکرهای متعددی برای استوری‌های اینستاگرام وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها برای کارهای تبلیغاتی، استیکر لوکیشن است. نتایجی که در پوزیشن‌های بالاتری در سرپ گوگل قرار گرفته‌اند، نرخ کلیک بیشتری هم دارند. بهترین راه برای تعیین حد و حدود مقدار نرمال CTR، مقایسهٔ نرخ کلیک خودتان با میانگین CTR معمول در صنعت مشابه (البته با در نظرگرفتن اهداف خودتان) است. با امتحان‌کردن عکس، کال‌تواکشن (CTA)، متن تبلیغ و لندینگ‌های مختلف، و مقایسهٔ نتایج باهم، می‌توانید تبلیغی بسازید که قدرت اقناعی و تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطب دارد و این‌طوری نرخ CTR را افزایش دهید. با این افزونه‌ها، می‌توانید اطلاعات بیشتری (مثل اطلاعات تماس، لینک صفحات مهم، پیشنهادی ترغیب‌کننده و…) را به تبلیغ خود در نتایج جست‌وجوی گوگل اضافه کنید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

مثلاً اگر تبلیغ‌تان در زمینه فروش غذای حیوانات خانگی است، پیج‌های حیات وحش گزینه‌های مناسبی هستند، نه پیج‌هایی که در کنار دیگر محتواها، بعضی مواقع هم ویدیوهای حیوانات را قرار می‌دهند. صاحبان این پیج‌ها، در قبال مبلغی که دریافت می‌کنند، تبلیغات صفحات یا کسب و کارهای دیگر را درون پیج خود قرار می‌دهند که این مورد نیز روش‌های مختلفی دارد و در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد. این مدل تبلیغات بر اساس رفتار کاربران، جستجوهای آن‌ها و خریدهای قبلی‌شان اجرا می‌شود.

همچنین، می‌توانید با استفاده از وب‌سایت‌های ساخت رایگان تیزر تبلیغاتی، تیزرهای ویدئویی تبلیغاتی دارای طول بیش از یک دقیقه تولید کرده و در IGTV به اشتراک بگذارید. برای شروع یک کمپین تبلیغاتی در استوری‌های اینستاگرام، پیش از هر چیزی باید بنرهای خود را که می‌خواهید آن‌ها را استوری کنید، طراحی نمایید. هایلایت کردن استوری اینستاگرام به شما امکان ایجاد یک آرشیو از مهم‌ترین استوری‌هایتان را می‌دهد. به علاوه، این آرشیو یکی از اولین چیزهایی است که مخاطبان شما پس از ورود به صفحه‌ی اصلی حساب کاربری شما، خواهند دید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید دکمه فراخوانی به اقدام در پایین تصاویر، کاربر را به صفحه خرید هدایت می‌کند. تبلیغات کشویی، مجموعه‌ای از تصاویر یا ویدیوها هستند که کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت آن‌ها را ورق بزند. این تبلیغات در فید و استوری ظاهر می‌شوند، دارای دکمه فراخوانی به اقدام هستند و کاربر را به وب‌سایت هدایت می‌کنند. این تبلیغات نیز مانند تبلیغات تصویری هستند با این تفاوت که جزئیات بیشتری در مورد برند، محصولات و خدمات در اختیار کاربر قرار می‌دهند و در بازاریابی ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تبلیغات ویدیویی درون فید می‌توانند تا ۶۰ دقیقه باشند، اما تبلیغات کوتاه‌تر، موثرترند. اینستاگرام مارکتینگ، مبحثی است که با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است.

البته این کار تبلیغ پیج اینستاگرام به حساب نمی‌آید اما به کاربران دسترسی بیشتری به پروفایل اینستاگرام شما می‌دهد. همواره برخی از مشترکان ایمیل، مشتریان وفادار یا راغب باکیفیت هستند که ممکن است از طریق ایمیل، شبکه‌های اجتماعی شما، از جمله اینستاگرام را دنبال کنند. اینستاگرام، در صفحه اکسپلور، براساس علایق و عادات افراد، به‌ آن‌ها پست‌هایی را نشان می‌دهد. افراد در این مکان پست‌ها و ویدیوهای آموزشی را مشاهده می‌کنند که صفحات آن‌ها را دنبال نکرده‌اند. در اکسپلور پست، استوری و Reels وجود دارد، اما همه این موارد، همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، به صورت شبکه در کنار هم نمایش داده می‌شوند. پس از این‌که فرد پستی را برای مشاهده انتخاب کند، سایر پست‌های مرتبط در ادامه آن نمایش داده می‌شوند.

    {
  • اگر می‌خواهید نظم را به خوبی رعایت کنید، بهتر است یک تقویم محتوا طراحی کنید که در آن مشخص باشد در چه زمانی قرار است چه محتوایی منتشر کنید.
  • |}
  • با تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات شما در فید خبری لیدهای علاقه‌مند ظاهر می‌شود؛ این به شما کمک می‌کند تا به افراد بیشتری که به تجارت شما علاقه‌مند هستند دسترسی پیدا کنید.
  • وقتی کاربر عبارت‌های مورد نظر خود را در نتایج جستجو مشاهده می‌کند، احتمال کلیک بر روی لینک افزایش می‌یابد.
  • {
  • به بیان ساده‌تر، CTR به شما کمک می‌کند بفهمید چه تعداد از کاربرانی که محتوای شما را دیده‌اند، واقعاً به آن علاقه‌مند شده و با کلیک کردن، به محتوای وب‌سایت شما دسترسی پیدا کرده‌اند.
  • |}
  • نحوه تحلیل تبلیغات موثر در اینستاگرام شامل ارزیابی دقیق داده‌ها و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs) برای تعیین میزان موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی است.
  • {
  • کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به شویراد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت غیر مجاز و بدون رضایت ماست.
  • |}

به این معنی که شما مشخص می‌کنید که حاضرید چه میزان هزینه بابت هر کلیک بپردازید و گوگل بهترین آگهی‌ها را بر اساس مزایده و کیفیت آگهی‌ها نمایش می‌دهد. در برخی حوزه‌ها و صنایع، تبلیغ کلیکی ممکن است رقابت شدیدی برای جذب توجه کاربران وجود داشته باشد. این به این معناست که قیمت کلیک‌ها به شدت افزایش می‌یابد و این می‌تواند باعث افزایش هزینه‌ها برای تبلیغ‌دهندگان شود.

شما می‌توانید به‌جای انتخاب یکی از این روش‌ها با ترکیب هر ۲ استراتژی با هم، از مزیت‌های بیشتری هم بهره‌مند شوید. برای مثال سایت آل اسپرت با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود و فعالیت در بخش بلاگ، تبلیغات پولی را هم از طریق خدمات یکتانت انجام داده است. از کیورد پلنر فارسی جی ادز برای پیدا کردن کیوردهای مناسب سرچ و هدف کاربر (Intent) پیدا کنید.

در نهایت، ترکیب این اصول با استفاده از ابزارهای پیشرفته اینستاگرام می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا به نتایج ملموس و پایدار دست پیدا کنید. بنابراین، تبلیغات در اینستاگرام ابزار قدرتمندی برای برندسازی، جذب مخاطب و افزایش فروش است. هر یک از انواع تبلیغات اینستاگرامی ویژگی‌های خاص خود را دارند که می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا به اهداف خود برسند.

اگر می‌خواهید مخاطبان شما روی تبلیغ کلیک کنند، باید یک نسخۀ تبلیغاتی ایجاد کنید که متناسب با نیازها و علایق آن‌ها باشد. برای افزایش نرخ کلیک در تبلیغات بنری راه‌های متفاوتی وجود دارد که به 8 مورد از کاربردی‌ترین و موثرترین این روش‌ها برای افزایش نرخ کلیک روی تبلیغات بنری اشاره کردیم. صرفا قرار دادن یک بنر تبلیغاتی در سایت، سبب به چشم آمدن آن و جلب توجه کاربران نمی‌شود و در برخی موارد ممکن است آگهی شما، در بین سایر بخش‌های سایت گم شود و اصلا دیده نشود.

اگر شما یک هویت بصری خاص برای خود دارید که مخاطبان شما به خوبی با آن آشنا هستند، همیشه از آن در استوری‌های خود استفاده کنید. یکی از بهترین راه های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از استوری‌های اینستاگرام است. استوری‌های اینستاگرام در فید حساب اینستای شما باقی نمی‌مانند، بنابراین، شما می‌توانید بدون نگرانی از زیاد شدن تعداد پست‌های خود، استوری‌های متعددی به اشتراک بگذارید. قسمت دیگری که برای تکمیل پروفایل خود باید پر کنید، قسمت بیو (bio) پروفایل اینستاگرام است. بیو اینستاگرام شامل توضیحاتی در رابطه با پیج است و دارای محدودیت ۱۵۰ کاراکتری می‌باشد. بنابراین، باید خیلی کوتاه و جذاب، توضیحاتی در رابطه با برند و کسب و کار خود، ارائه دهید.

این ویژگی‌ها نه تنها باعث جذب توجه بیشتر می‌شوند بلکه می‌توانند تعاملات کاربران با تبلیغات شما را افزایش دهند و نرخ تبدیل را بالا ببرند. Instagram Ads Manager یکی از ابزارهای اصلی برای مدیریت و بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را به صورت دقیق و هدفمند طراحی کنید و از نظارت کامل بر عملکرد آن‌ها برخوردار شوید.

این ابزار برای شما اطمینان خاطر ایجاد می‌کند که تبلیغ‌تان مرتبط به سرچ کاربر است یا خیر. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینستاگرام مارکتینگ در اصفهان و دریافت مشاوره از کارشناسان ما در آژانس تبلیغات نکسوس با ما در تماس باشید. عنوان‌ها و توضیحات متا باید به‌گونه‌ای نوشته شوند که به نیاز کاربر پاسخ داده و او را ترغیب به کلیک کنند. بله، بسیاری از کسب‌وکارها کمپین‌های PPC هم‌زمان را بر روی پلتفرم‌های مختلف اجرا می‌کنند تا به جمعیت‌های هدف متنوع دست یابند. به عنوان مثال، اگر حداقل پیش‌فرضی برای کلیک 0.25 دلار باشد، شما می‌توانید مقدار حداکثری را به 2.00 دلار تنظیم کنید.

برای مثال در صفحه اینستاگرام خود مسابقه‌ای راه انداخته‌اید و می‌خواهید افراد را از طریق ایمیل به آن هدایت کنید. همچنین فعالیت‌های ایونت مارکتینگ خود را می‌توانید از طریق ایمیل به اطلاع مشترکان برسانید. برند شما باید لحن و نگرشی پایدار داشته باشد و همواره تاثیر ثابتی روی افراد بگذارد. ایجاد محتوایی که در آن یکی از کارمندان یا مشتریان به معرفی محصولات و خدمات بپردازد، برند شما را قابل اعتمادتر جلوه می‌دهد. همه پست‌های شما باید دارای شخصیت برند و زبان بصری ثابتی باشند تا به راحتی از پست‌های سایرین تشخیص داده شوند. به یاد داشته باشید که بهینه‌سازی تبلیغات یک فرایند مداوم است که نیاز به تحلیل دقیق و آزمایش مداوم دارد تا بتوانید در نهایت به بهترین عملکرد دست یابید.

به عنوان مثال، نرخ کلیک تبلیغات در گوگل در کسب و کارهای صنف خودرو (بازار جهانی) 4 درصد و در کسب و کارهای حوزه دوست‌یابی (بازار جهانی) 6/05 درصد می‌باشد. همچنین میانگین نرخ کلیک تبلیغات گوگل در کل کسب و کارهای جهانی، 3/17 درصد است. اگر همچنان به دنبال راه‌های افزایش نرخ کلیک تبلیغات گوگل ادز خود هستید؛ پیشنهاد می‌کنم مقاله 10 راز افزایش CTR کمپین‌های گوگل ادز را از دست ندهید. سوال کردن یکی از ساده‌ترین راه‌های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام است که در نهایت مخاطبان بیشتری جذب می‌کنید. سوال کردن از کاربران می‌تواند در قالب نظرسنجی استوری باشد که با استفاده از ابزارهای استوری به راحتی می‌توانید آن را اجرا کنید. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با جستجوی کاربران در عنوان‌ها و توضیحات متا می‌تواند نرخ کلیک را افزایش دهد.

در این روش، تبلیغات با موضوعات مرتبط با محتوای سایت نمایش داده می‌شوند. مثلاً وقتی کاربری مشغول خواندن یک مقاله درباره طرز تهیه غذای موردعلاقه‌اش است، تبلیغ‌هایی درباره ظروف آشپزخانه، قابلمه‌های باکیفیت و سوپرمارکت‌های آنلاین برای خرید مواد غذایی مشاهده خواهد کرد. حالا تصمیم گرفتم برای برخی از محصولاتم مثل «پوشک بچه» از تبلیغات گوگل استفاده کنم. وقتی حوزه کاری‌ام را در کیورد پلنر وارد می‌کنم؛ کیورد پلنر بر اساس سرچ کاربر فارسی زبان، انواع کلمه کلیدی و همچنین میانگین هزینه تبلیغ کلمات را به من نشان می‌دهد. افزایش تعامل صفحه اینستاگرام سبب افزایش محبوبیت، فروش و اعتبار می‌شود و به شما کمک می‌کند تا مخاطبان پیج به صورت طبیعی رشد داشته باشند.

این عدد بسته به حوزه کسب و کار و همچنین پلتفرم تبلیغ (گوگل، مایکروسافت، متا و…) متفاوت است. حاصل این فرمول معیاری است برای اینکه تاثیرگذاری تبلیغات گوگل ادز را بررسی کنیم. همانطور که گفتیم این اصطلاح فقط برای نتایج سایت نیست و در تبلیغات گوگل نیز از آن استفاده میشود. با طراحی سایت وب رمز، یک وب‌سایت حرفه‌ای، سریع و سئو شده دریافت کنید که با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته، کسب‌وکار شما را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد.

محتوای بصری اولین چیزی است که کاربران را جذب می‌کند، بنابراین باید روی عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت تمرکز کنید. ریلز یکی از جدیدترین ویژگی‌های اینستاگرام است که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوهای کوتاه (معمولاً ۱۵ تا ۳۰ ثانیه) تولید کنند. تبلیغات ریلز مشابه تبلیغات استوری عمل می‌کند، با این تفاوت که محتوای ویدیویی ریلز بیشتر برای بازاریابی و سرگرمی طراحی شده است و قابلیت پخش خودکار دارد. بسیاری از برندهای بزرگ دنیا، از جمله نایکی (Nike)، زارا (Zara) و اپل (Apple) از تبلیغات اینستاگرامی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند. بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین کوچک نیز با یک استراتژی درست توانسته‌اند فروش خود را ده‌ها برابر افزایش دهند. طبق تحقیقات، بیش از ۸۰٪ کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال می‌کنند و ۷۲٪ از آنها پس از دیدن یک محصول در این پلتفرم، اقدام به خرید کرده‌اند.

اشخاص و کسب و کارها، با اهداف مختلفی تبلیغات خود را در اینستاگرام قرار می‌دهند. این اهداف می‌تواند شامل برندسازی، افزایش فالوور، افزایش فروش و … باشد. مهم نیست که هدف شما از تبلیغ چیست، مهم این است که تبلیغ خود را به‌درستی انجام دهید تا بازدهی لازم را از آن بگیرید.

اگر محتوای ویدئویی برای به اشتراک‌گذاری در پلتفرم‌های دیگر مثل آپارات یا یوتیوب تولید کرده‌اید، می‌توانید آن محتوا را به راحتی در IGTV پست کنید. CTR یا نرخ کلیک، یک محاسبه بسیار ساده است که نشان می‌دهد چند نفر بر روی یک تبلیغ کلیک کرده‌اند. به عبارتی دیگر تعداد کلیک‌ها تقسیم بر تعداد دفعات نمایش آگهی یا همان نمایش‌ها، نرخ کلیک را مشخص می­‌کند. اگر می‌خواهید بلاگری را در شبکه‌های اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... در این فرمت، میزان ارتباط تصویر با تبلیغ بیشتر به چشم آمد و باعث شد که نرخ کلیک آن هم بیشتر شود.

با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام می‌شود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین می‌کند. این روش به شما امکان می‌دهد که تبلیغات خود را در وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها یا حتی بخش‌های خاصی از یک صفحه نمایش دهید. برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار می‌دهد.

اینفلوئنسرها، به‌واسطه فعالیتی که دارند توانسته‌اند فالوورهای زیادی را جذب کنند و قبل از این، شهرت زیادی نداشته‌اند. برای اینکه بفهمید این مشتریان ایده‌آل چه کسانی هستند و از شرکتی مثل شرکت شما چه می‌خواهند، باید تحقیقاتی انجام دهید و ویژگی‌های آنان را در قالب مفهومی به اسم «پرسونای مخاطب» تعریف کنید. در حالت روزانه، بودجه شما خیلی سریع خرج نمی‌شود و هر رو، پس از صرف بودجه روزانه، تبلیغ خودبه‌خود متوقف می‌شود. برای مثال، اگر به صورت دستی پیشنهاد قیمت را تنظیم کنید، در مورد ارزش هر مشتری راغب تصمیم‌گیری می‌کنید. انواع A/Bتست‌ها را با انواع مختلف تصاویر اجرا کنید تا بفهمید چه چیزی برای شرکت شما بهتر است. «درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست می‌آورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،...

اگر هم منابع کافی دارید، باز هم بهتر است هر گروه از مشتریان را با تبلیغی مشخص و مرتبط هدف بگیرید؛ چون هرکدام نیاز، علاقه، رفتار و ویژگی‌های متفاوتی دارند. مثلاً ستاره‌های زرد رنگی که به‌صورت سیستم امتیازدهی به سایت شما، در زیر عنوان ظاهر می‌شود، در کلیک کاربر موثر است. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. اولی که مشخص است؛ تعداد دفعاتی که روی تبلیغ یا لینک موردنظر شما کلیک شده است. ببینید، وقتی کاربر کلمه‌ یا عبارتی را در گوگل جست‌وجو می‌کند، لیستی از نتایج جست‌وجو – که به این صفحات نتایج جست‌وجو، سرپ (SERP) گفته می‌شود – ردیف می‌شود.

در زیر، نکات و تکنیک‌هایی را که می‌توانید از آن‌ها برای تبلیغات در IGTV استفاده کنید، به شما آموزش می‌دهیم. یکی از راحت‌ترین و مؤثرترین روش‌های افزایش آگاهی از برند و در نتیجه، افزایش فروش، استفاده از استیکر نظرسنجی در استوری‌های اینستاگرام است. شما می‌توانید نظرسنجی‌های ساده برگزار کنید و از مخاطبان خود سوال بپرسید و منتظر جواب‌های آن‌ها باشید. این نام باید ساده و به یادماندنی باشد و کسانی که می‌خواهند برند شما را در اینستاگرام سرچ کنند، به راحتی آن را پیدا کنند.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
این سایت